Kje so časi, ko sem delala telefonski marketing, danes bi bili zelo dobrodošli. Včasih je bila moja edina težava v službi ta, da sem poklicala dovolj strank in da sem sem vzporedno s tem prodala zadostnim številom strank tisto kar sem, prodajala.
To mi je šlo vedno zelo dobro od rok takrat, ker še ni bilo toliko konkurence na vseh področjih. Danes pa je že vsega preveč, in preden se nekdo odloči za nakup in preveri vso konkurenčno ponudbo, traja zelo dolgo časa, preden se nekdo za to odločil. Tako, da danes ne bi več delala telefonski marketing, ker bi bil prevelik izziv. Bi pa z veseljem zavrtela nazaj čas za kakšnih deset let in uživala v tem delo takrat. Res je bilo luštno. Takrat sem se tudi prvič soočila z delom, ki ga telefonski marketing, zahteva, in ker mi je bilo tako zanimivo, me je tako zasvojil, da sem tri leta samo o tem razmišljala. Tudi tiste skrbi, ki sem jih imela okoli tega, so bile tako minimalne, da jih skoraj ni bilo v primerjavi s temi, ki jih imam danes.
Najbolj me fascinira to, ko sme takrat bila zelo zagreta za to, da se stvari v poslu in povsod še bolje razvijejo. Nisem pa pomislila, da bo vzporedno s tem prišlo tudi več izzivov. Če bi določene stvari ostale na tisti točki kot takrat, ne bi bilo zares prav nič narobe. Res bi takoj delala tisti telefonski marketing danes in prav nič mi ne bi manjkalo. Res smo hecni ljudje. Nikoli nismo povsem zadovoljni, pa sami si želimo stvari, do katerih na koncu pride.
Danes imam goro dela s pripravo nekih kampanj in vse, kar bom delala, je to, da bom delala grafike in besedila za oglase. A mnogo raje bi delal telefonski marketing in se pogovarjala z ljudmi.